Mulla on 31" 10.5 insa saharat pätkä rontissa alla. Siis Insa Saharat. Täälläki palstalla moneen kertaan todettu niiden olevan 32" tuumasen mitoissa halkasialtaan ku mittanauhan kanssa asiaa tarkastelee, eikä rapsi mihinkään kiinni alkup. aluvanteille (saman laiset ku vararenkaassa) istutettuna, toki edellinen omistaja oli ne alle laittanu, ja hieman joutunu lokasuojiin lekaa tms. näyttään, mutta siis ilman korin korotuksia / pintapeltien leikkomisia tms. isoja muutoksia. En tiedä sitten kuinka nuo 11.5 leveysero tekee että napsiiko käänneltäessä kiinni. Eivätkä tarvi minkään sortin levikkeitäkään, nätisti istuvat kaarien sisäpuolella. Voin illemmalla mallikuvaakin laittaa näytille...
Ja vielä lisäyksenä:
Kingiin ostin 31" mutikat Oulusta rengasheikiltä. Asennettuna aikalailla samaan rahaan minun matikkapäällä laskettuna ku esim. camskil tms. ulkomaankauppa rahteineen.
Haapavedeltä rengaspojilta oon hlö autoon rattaita ostanu vanteineen matkahuollon välityksellä. Homma sujuu ja hintataso rahteineen tähän asti ollu alle oulun seudun lasipalatsien. Jos ois tarvetta, ni kysyisin sieltäki tarjouksen.