Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.10.2012, 07:15
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaska77 Näytä viesti
Mielummin kannattas mennä henkilökohtasesti mainitseen kyseiselle katsastajalle/konttorille kuin huudella täällä ainakaan ennen asian varmuutta. Tai toisten silmiin tää on hyvää mainosta. Mieli rupee tekeen mennä sinne koittaan pahoja autoja katsastaan
Käsittääkseni olen jo ottanut yhteyttä kyseiseen konttoriin ja yrittänyt sovitella asiaa mutta huonoin tuloksin niin miksi itse suostuisin ottamaan tappiot niskoille? Konttori on auton katsastanut kuten papereista lukee ja myyjä on auton myynyt kuten papereista selviää, ja sehän on faktaa. kuten kerroin että auton korjauksesta en ole ketään syyttänyt enkä sen kummemmin etsi sitä kuka sen teki vaan sen hoitaa virkavalta/tai joku muu kelle se homma kuuluu!

Minun mielestä oma ehdotukseni ei ollut kohtuuton: "Maksakaa paikan päällä missä auto sijaitsee 2500e alvillisena eli se summa minkä auto+ uudet renkaat(uudet kitkat millä ajettu n50m vianorin pihalla) sen alla maksaa ja kirjoitan luovarin minkä jälkeen voitte sen auton myydä tai mitä ikinä haluatte sille tehdä", minä sitä en ala roudaamaan trailereilla minnekkään suuntaa tai purattaan sitä saatikaan ajeleen ennään Tuusulaan katsastus miestä jututtaan ja kyseleen asiasta!