En taida kumminkaan katsella nuita ylläehdotettuja Jeeppejä, mulla on sen verta kammoa tullu jenkkiautojen kanssa aikanaan pelattuani, niiden kulutusta kohtaan, voin jo kuvitella että tilit mennee tankkiin ja vakuutusmaksuihin ,vaikka olis kai no ihan reteitä pelejä mutta kukin lompakkonsa mukkaan.
Tähän väliin sekotan vielä kysymällä, onko noista AVM napalukoista kokemuksia, onko hintansa väärtejä. En oikein usko automaattisiin ja tuollasia sais näemmä kotomaasta noin tilailemalla. Lienee ihan bolt-on osia, ja ehkä varmempi hankinta kuin keltasen pörssin kautta tilattu paketti jossa voipi olla rikkonaista ja epäsopivaista murikkaa, vaan tiedäppä noista, kai sitä käytettynäkin hyvää voi saada.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/45547
Kiitoksia tuosta m1g / m1 selventelystä... olen sitä ihmetellyt kun jotkut ovat M1G ja jotkut M1, ja onhan noita G merkintöjä kai saanu jälkikäteenkin lappuihin, jos olen ikein ymmärtänyt, mutta tämä just mietitytti, että olisiko mahdollista vituraa leimata Geenä mutta taitaapi tuo massavaatimus jo kertoa sen.
No jos oletetaan edelleen että Vitara olis se mikä tontille ilmestysi, niin toi 51mm....ei ole ihan hirveästi. Että jos alle tuupataan 235/75-15" gummit ja tuo pari tuumaa koroa jousilla/korotuspaloilla päälle. Pitäs melken lueskella kai jostain paljonko on vituran maavaroja ja paljonko eri sallittujen renkaiden halkasijat jne niin tietäs että nouseeko ja
paljonko eli kuinka vähän

. En uskos että lähikonttorilla ollaan ihan niin millilleen eikä ehkä sentinkään vuoksi kitistä.
Nämä täällä foorumilla esillä olleet korotuspalathan pitäs sitten lienee ensitöiksi haalia ja taakse Audi 80(?) jouset. Toivottavasti ko välimurikoita valmistetaan vielä
( en tiedä saako täällä lainata toisten ottamia kuvia, edes tällain toisesta jutusta linkitettynä, anteeksi vaan jos rikon sääntöjä, kaikki kunnia kumminkin kuvien ottajille ja omistajille )
Tällä palstalla kun noita susukeja on katsellut nyt niin tämä allaoleva nimimerkki LaaLaa:n yksilö Näyttäis sellaselta rattaiden ja maavaransa puolesta ( vaan tässäpä on jo isommat nakitikin alla ), mitä itte voisin haaveilla.
No parin päivän päästä ehkä ollaan viisaampia....jos lykästää.