Nuo ---> minun kommentteja
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
Eikun teet seuraavasti:
Myyt nissanin rotiskan takas jobbarille, onhan kaupassa 14 päivän palautusoikeus ---> shekki katteeton, ja joppari on kuollut jo v.2005
Kuumotat huolella katsuukonttoria ja vaadit korvauksia ----> kunnian loukkaus ja liiketaloudellinen tappio, 100,000 euroa korvauksia, ja kun k.o auto on jo "Kekkonen" elokuvauksen rekvisiittana zambiassa, niin millä näytät toteen?
Vaadit 09 hiacen 01 tilalle kun uskoit ostanees sellaisen josta paperit tehty ---> viekkaudella ja vääryydellä veit viattomalta herrasmieheltä auton, ja vielä uhkailit.....
Kuumotat poliisia että miksi lukutaidottomat kyselee papereita joita eivät tarkista oikeiks ---> Virkavallan herjaus ja petos, kun esitit väärät paperit, koppihoitoa viikko?
Laitat loton vetään ---> pistä vaan yksi ruutu, sinun tuurilla ei yhtään oikein

|
Mutta en malta olla kaatamatta bensaa liekkeihin;
Kun katsoo tuota korjausta, niin onko tuo pahin mahdollinen kusetus? siis en ole sitä mieltä että on ok, mutta jos verrataan esim.
1. Irtilahonut k.o korvakko olisi korjattu laskikuitukitillä ja alustamassalla.
2. Puhkiruostunut etujarruputki korjattu juottamalla
3. epäsopiva simpukan ohjausvarsi hitsattu uuteen poorikappaleeseen (kahdelta kuskilta olen kuullut havainnoista, että kun ratista häviää yhteys renkaisiin, itselläkin yksi vastaava kokemus, veneen ohjauskaapeli katkesi metrisessä aallokossa)
4. raidetanko/simpukalta tuleva tanko hitsattu 2:sta tangosta, ja hiottu näkymättömäksi
5. toivottoman väljä alapannonivel tunkattu rasvarässillä täyteen lasikuitukittiä, parin viikon kuluttua alapallo hyppäsi irti, ja Lada pyörähti vissiin 2 kierrosta kantatiellä
6. läpeensä laho etupalkki "leivottu" täyteen betonia, ja massattu nätiksi.
Ja kaikki muut korjaukset olen nähnyt luonnossa, paitsi tuon n

1:sen, ja minusta sekin on parempi että tehdään "viritys" jonka näkee päälleppäin, kuin se että naamioidaan massalla.
Ja itse asiassa PERIAATTEESSA tukivarsien korin puoleiset korvakot saa tehdä itse, joten kyllä minusta katsuri on tarinan pahis, tuo hitsari vaan on pikkasen väärissä hommissa, mutta pisteet siitä, että ainakin materiaaleihin on satsattu, olisi pikkusen paremmin hitsaillut rakennelman koriin, ja pari lähes näkymätöntä vahvistusta, niin olisi ihan katsastuskelpoinen viritys.
Minä hitsasin edellisen kerran jousenkiinnikkeeseen paikkoja 60x40x2 huonekaluputkesta palasteltuna, ja pohjamaalattuna tuo kämmenen kokoinen korjaus meni läpi silmämääräisesti tarkastettuna ilman yhtään kopistelua

toki alku reikä oli n. 1x3 cm