Viestiketju: Aihiota etsimässä.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.10.2012, 09:02
Konttaaja Konttaaja ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 07.10.12
Sijainti: Ylöjärvi
Perusasetus

Ny on soiteltu sen kymmenestä autosta lissää, ja joukossa muutamat viturat.

Täällä foorumilla saa sellasen kuvan että toi Vitara on aika pirun helppo korotella, senkun lykkää asiallisen camberiakin korjaavan palikan iskarin päälle, viäläkö joku täälle sellasia tekee ja möiskin ? Jossain projektin seurausketjussa mainittiin että eteen ei ehkä sen kummemmin tarttis vaihtaa itse jousta vaan että originaali iskari + jousi+ korotuspalikka olis ihan toimiva kampe?

Mutta takapäähän...sinne on kirjoteltu sen miljoonasta sopivasta jousesta ja minuahan kiinnostaa tietenkin tietää melko tarkkaan että minkä pirssi jousta lähtis biltema/motonet/purkaamoreissulla sitten haeskeleen, jos tavottaana olis korottaa autoa hillitysti, sellasen 50mm, jonka olen ymmärtäny olevan aika hyvä määrä edessä, ettei mee vetoakselit aivan tappiin. Onko näin ?

Tuntuu vaan toi 5 senttiä kumminkin aika pieneltä, sais siihen vielä tuuman lisää ilman että murrokset joutuu koko ajan kamalaan rääkkiin.

Sitten tuosta rengaspuolesta....

235/75-15 on kai aika maksimi ainakin korkeudeltaan, minä sais rutinoitta leimasta läpi ja tuumakokosena sitten hankalampia tapauksia hankkia ja leimata ?

Jotain tällasia Fediman Extreme 1:siä olen kattellut, kuvion puolesta ja tiätty hinnan. Mitenköhän toimii kivikkoisessa maastossa ja lumella ,onko kokemusta , ja lienee vois mennä orkkisvanteellekin, vai onko perhana liika leviä....sen keskiööhän pystyy sorvilla ja hitsillä siirteleen mutta vanteen levitys on pikkasen vaativampaa puuhastelua, ei mahdotonta tiätenkään... Ei oikein hotsittas ostaa kallista vanne/rengas settiä, tuoda kotia, ja huomata että ei sovi sitten millään.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...view/36964/151

myös nämät on edulliset ja siten kiinnostavat:
http://www.vannetukku.fi/kobra-trac-nt-p-22447.html
Noh saapi kai noita käytettynäkin..

Mätävioistahan selviää aika helposti, ja vitara on aika yksinkertanen kopaltaan, mutta enempi kiinnostas ne tyyppiviat, mitä pitäs katsoa, ilmeisesti olis syytä kurkistella syyäriin ja öljytiikkuun että oisko kansi sökönä ja litkut sekasin, sekä että se kone käy, kai sillä selviäis se boksin kunto, ettei ny heti ainakaan tartte ohjauslootaa korjauttaa...

vaan mikä olisi se kaikista paskamaisin vika, sen puolesta että ei meinaa osia saada, laatikon palikat, nivelet vaiko mikä ?

Nuo on ollu hyviä luke, että vituran jos hankkis niin täällä on mainittu lancerista sopivat vetarin kumit, jonkun toisen vehkeen, nissanin? jarruletkuja jne, luo uskoa siihen että osia saa vaikka vähän hakemallakin, kun ei vituraan oikein paljoa näemä osia ole nettikaupoissa suomessa tyrkyllä, siis näitä kulutusosia joihin katsastuksessa takerrutaan...
Vastaa lainaten