Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 06.10.2012, 16:10
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Nyt on Jeepin 5.9 V8- koneen kanssa nelisen täyttä tankillista takana 1/3 suhteella etanolia ja bensaa (tankannut esim. RE85 25l, ja 95E10 65l = vajaa 30 litraa etanolia ja reilu 55 litraa bensaa).

Eipä ole ainakaan tuolla suhteella ollut mitään ongelmia, tiivisteiden pitäisi kestää pidemmälläkin aikavälillä, kulutuslukemissa en ole eroja huomannut sen enempää kuin kylmäkäynnistyksessäkään. Tehoa ja vääntöäkin on koneessa sen verran että jos sieltä joku hevonen on pellin alta karannut niin en kuitenkaan ole valoissa seisomaan jäänyt

Vajaa parikymppiä per tankillinen säästöä, onhan se ihan ok. Vaan kyllä se silti kyrsii tuon RE85:n tankkauksen jälkeen ottaa 95e10 pistooli kouraan kun kattoo miten mittarissa eurot vilisee ihan eri tahtia Pitäisköhän laittaa virikannet, hommata turbot, vaihtaa isommat suuttimet ja pistää superchipsin boksi pellin alle niin saisi kunnolla höökää ja voisi ajella puhtaalla RE85:llä

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten