No niin ny on hieman vertailukelpoista "faktaa"
Eli pääsin ajamaan neljä täysin ehjää kierrosta töihin a 140 km. Normi nesteen tai seon diiselillä ei ole ollut puhettakaan että olisi uskaltanu yrittää neljää kierosta tankillisella koska mittari alkoi olla neljännellä kiekalla työmaan pihalla niin pohjilla ettei olisi ollut varmaa että pääseekö sillä Lappeenrantaan asti.
Eli 560 km 69.2 litraa. Eli n. 12.3 l/100 km
Tämän perusteella sitä pitäisi mennä n. 2 litraa/satku vähemmän kuin aiempaa nesteen/seon litkua eli suunnilleen samoihin kuin st 1 aineella pääsee ja jopa alle.
Tähän kyllä voi vielä suhtautua hieman skeptisesti ennen kuin tulee vielä muutama tankillinen ajettua.
Mutta muutkin huomiot kyllä tukee jokseenkin tuota tulosta eli savutuksen vähenenminen ehkä neljännekseen ja käyntiäänen hiljentyminen/siistiytyminen.
Mutta. Jo pelkästään nätimmällä käynnillä ja vähemmällä savulla Neste on voittamassa minut asiakkaaksi ja tuo kulutuksen tippuminen on sitten pelkästään lisää katetta olut kassaan...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|