tuota home mömmöä voiski kokeilla

ovi pahvit + muut verhoilut ei ollukka ku pinta paskassa vaan. taka penkis hometta ja tuo kärpän raatoa muistuttava haju tuli onneks noist matoista. joita oli muuten aivan helvetisti

tais pika keventyä 50kg

tänää siivosin koko hytin ja eihä tuos kopas oo matää missään!?
on tuon joku näköjää iha oikeest joskus hitsaillu, kaik normi paikat ja vähä sielt sun täält.
toki tää nyt oli silmämääräne tarkastelu. totuusha selviää vasta ku saan ton kopan irti rungosta ja hiekka kylpyyn
orkkis varapyöräki näytti viel olevan matkassa lahjotan sen tuoho hansun "entisöimis" rojektiin
pikkase aiheuttaa mietteitä tosiaan et mitä tästä ny tekis..
pään sisäisiä onttoja ajatuksia selvinpäin :
-koppa pois ja puhallukseen. samal sit vaihtas nuo helmat ja korjais kaaret. ei muita modauksia koppaan.
- runko atomeiks, puhallus, kuuma sinkki ja jotku kunnon maalit päälle.
- koko sähkö järjestelmän totaali uusiminen mallia lättis jooppi
- laveri + työ kalu laatikostoa taka konttiin, kuitenki sellai et taka penkki säilyy jos mahollista

+ lisä lämmitin yöpymisiä varten.
- joku sellanen safari mallin katto teline ja markiisit vai mitkä ne ny on ne rullattavat lerpat kahtapuolen siihe tellinkii, mukavampi leiriä pitää eikä tarvi notskilla 3e minimanin pressuja korventaa..
- JA jos tähän laittaski nuo sport-aali akselit..
pitääks tota perustella?

koppahan jäis ulkosesti just eikä melkee tuollaseks eli ainut mist bonjaa et jotaki on tehty ois nuo mjutka äkshelit..?
offroad sleepperi

ja eikä tuota koppaa tulis kummika mihikkä tölvittyä ku aina on enne ajoja kummiki auto paskana muualta ettei es pääse mettään

- nii ja vinssin tai vinssit mahtus helpost upottaa sellai et niist ei näkys ku romi puskureis alumiin naru kidat..
emt. onks muita hyviä ehotuksia?