Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 26.09.2012, 14:57
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Samanlaisia noi kaikki vaihteiston kytkentäholkit näyttäis olevan, vitosvaihdekkin siis sylkee poispäältä.
Pelkään että akseli on jo kulut loppuun kun oon hölmönä ajatellut murrosten paukkuvan kuten myyjäkin väitti. Voisi murros muutamankerran samanlailla paukahtavan mutta sitten olisi loppu lähellä.

Haarukkaa voin hitsata ja vaikka holkin kääntää vaikka se kytkentää hieman vaikeuttaa mutta akselia ei varmaan saa pelastettua. Yli 200€ sekin maksaa eikä sitten vanhaa holkkiiakaan viitti laittaa. Katotaan nyt kun saan purettua, taas sataa..

Päävaihteiston ropussa oli ne loput metallimujut eli hiontaa on vanhalle vaihteistolle tarjottu.
Toimiva vaihteisto jakiksineen vois olla vaihtoehto mutta se tarvis olla varmasti toimiva että kannattaa ostaa.
Siihen päälaakerit ja haarukoiden hitsaukset niin vois toimia mulla ikuisesti.

Oli tostakin ainakin voimanulosotto purettu kun oli useampia liimoja välissä, saa nähdä mitä virityksiä sieltä vielä löytyy..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten