Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskiainen
juuh mua nyt meni vähä yö unet tuon w-liitin vai oliks se w-pannan tekemisen johdosta...  eli sen tajusin et siel on ne kolme johtoa jotka ilmeisesti kolvataan yhteen ja siitä ryöstetään sitten tuolle kierroluku mittarille singnaali piuha...? ja paha nytten mennä sanomaan mitään muuta kun ei ole laturi juuri nytten tässä käsillä että saisi perehdyttyä asiaan paremmin kuin mielessä... kiitos jo etukäteen jos viitsitte valaista minua... siis autona on tällä hetkellä tuollainen hiace -88 2.4 vapari ja sitten tämä nissanin king cappi d21 td25 koneella...
|
Älä hyvä mies mene kolvailemaan noita johtoja yhteen.
Laturistahan lähtee ennen diodeja kolme käämityksen johtoa. Yhteen noista käämeistä lähtevistä johdoista sinun tulisi tehdä liitin rpm-mittaria varten (mikäli mittarisi toimii tuolla signaalilla).
Joissain latureissa tuo liitin on valmiina, toisissa tuo signaali on tuotu mittaristolle valmiiksi (saattaa siis löytyä mittariston takaa jos rpm-mittari lisävaruste).
Kaikki mutuilua, täytyy itsekkin perehtyä jossakin vaiheessa Nissanin saloihin tarkemmin.