Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Karrikoidusti kilpipelissä on vakio-osat.
Kilvettömässä voipi olla kumi, rauta ja muoviosat vaihdettu vahvempiin mutta leimakelvottomiin malliin. Ylimääräisen painon takia lasit, ovet jne. tarpeeton poistettu. Taatusti auttaa menemiseen. Ja kestävyyteen. Eihän niitä muutoksia muutenvaan huvikseen tehdä.
Ja kun kilvetön auto on kyseessä niin epäilen että tosi harvassa on ne jotka jättää tilaisuuden käyttämättä.
No jokatapauksessa minä ja moni muu vähemmän tänne kirjoittava pikkuypöräinen jää mielenkiinnolla odottelemaan mitä tuleva vuosi tuo tullessaan. Niinkuin pee kirjoitti niin harkintaa kannattaa käyttää niitä suuntaviivoja hahmotellessa.
Hyvä siitä tulee kun vähän hieroo...
Jatkakaa.
|
En perhana vieläkään pääse kärryille, mitä osia oikeasti voisi vaihtaa vahvempiin mutta leima kelvottomiin?? Jousiin 5 latia lisää;=)?? Ovet pois? Ei kuulosta kovin hyvältä idealta jos sattuu syvempi mutahauta vastaan. Ikkunoiden poisto ei hyvä idea sekään, oksat hakkaa naamaan ja paskaa tulee sisään. Lisäksi siihen halpaan romuun tuskin raskii lukkoja ostella mutta leimattuun käyttikseen mikä ettei.
Ja loppujen lopuksi suurin tekijä menestykseen on varmasti ratin ja penkin välissä, ainakin kun Pylkköä katsoo niin eihän sen leimatulle ja pirun painavalle hyökkäysvaunulle meinaa pärjätä kukaan:=) vaikka yrittämässä on ollut lähes puolet kevyempiä autoja.
Ja jos joku tuo kisakatsastukseen saman näköisen ruoskan kuin tuo Kankun läjä on niin epäilen vahvasti sen läpipääsyä ja vaikka pääsiskin niin vielä enemmän epäilen sen kestävyytta 16 tuntia kestävässä kisassa. ( ei millään pahalla mutta näyttää jo vähän loppuun ajetulta:=) )