Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi
Kyselisin jos jollain täällä olis tietoa, että mitä tehdä, kun hommasin yhden kulkupelin, joka on katsastettu 3.4.12 ja leimaa olis viel noin 7kk jäljellä.
MUTTA! Toinen alatukivarsi tai oikeastaan koko etukelkka on repeytyny irti ruosteen takia. Ei millään voi olla mahdollista että tuo olisi kesän aikan ruostunu tuollain.
Eli mihis soittais ja mitä tuolle vois oikein tehä, kuka olis vastuussa..? Ei sillä, että toi vekotin olis ollu kovin kallis tai että sitä edes itelleni ajoon ottais, mut olis kiva tietää mitä moiselle vois tehä. Tuon olis voinut ostaa joku autoista tietämätön myös jolla toi olis ilmenny motarilla 120kmh vauhdissa pienellä pyörän irtoamisella..
|
Terve.
Ruostehan tuolla on jo pitkään pesiytynyt massojen alla ja nyt osat ovat mahdollisen uuden omistajan aktiivisen 6 kk ajolla tulleet siihen pisteeseen että rupeavat erkanemaan toisistaan.
Eihän tuolle taida olla muuta tehtävissä kuin korjaaminen tai romuttaminen ja jälkimmäinen lienee turvallisempi vaihtoehto.
Etkä taida maksajaa tuolle löyttää myyjästä etkä katsuristakaan. Taidat siis sinä olla vastuussa tuosta autosta ja mitä sille tehdään. Sinun olisi pitänyt ostohetkellä tarkastaa tavara paremmin ja olisti voinnut jättää kaupat tekemättä.
Itselläni oli aikoinaan D-kadetti joka käyttäytyi samoin ja kun en saannut tallin lattialla alatukivarren pultteja auki niin laitoin pelin ruostevikaisena myyntiin, jäljellä olevan puolenvuoden ajoajan voimin sain sen myytyä ja kerroin missä mätävika on.
Vielä tuo D-kadetti tuli 2 vuoden päästä vastaan Lahden motarilla.
Toivottavasti korjattuna eikä mahdollisen katsurin erheen voimin.
Katsuritkin ovat vain ihmisiä ja ihmiset tekevät virheitä.
Meillä työni puolesta reklamoidaan katsurille herkästi jos havaitaan virhe katsastus toiminnassa.
t. Ismo Ämmä