Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 25.09.2012, 13:48
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Menee halki eli ei tarvi irroittaa kokonaan ja lopuksi on osat näpissä.

Oliko sitä öljyä siellä enemmänkin kuin kahvikupillinen???

Ja jos ny lama-aikana tuntuu ettei jaksaisi pistää mettäleluun rahaa niin sen holkin voinee kääntää ympäri,ja sen kytkentähaarukan täyttää hitsaamalla jos vaan se etuvedon akselin kytkentähammastus on ehjä.

Ja jakis pitää laittaa paperi tiivisteellä nippuun tai menee välykset huonoksi.
Kiitos, ohjeesta. Lama tosiaan painaa päälle mutta pelkään että ei enää korjaannu teeseitse menetelmillä.
Oon sitä raksutellut jo aika ahkerasti, hyvää tiestysti se ettei metallia ole lohjennut vaan syljeskellyt vaan holkkia poispäältä. Se alipainekytkin pitää kans tutkia varsinkin jos uusia osia päätyy laittamaan.

Öljyä oli tasan 4l eli iso kupillinen, ylitäytin vaihteiston vitosvaihteen voitelun varmistamiseksi ja jakiksesta on hullunkierto päävaihteistoon. Öljy oli metallinhohtoista ja pitää tarkistaa miltä vaihteiston öljy näyttää.
Tippaakaan ei ole ulos tullut vaikka aika täynnä taisi olla.

Ei yhtään ulkoremontti innosta..ehkä huomenna.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten