Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nappeli
Onkos näissä 2L ja 2L-2 moottoreiden kannen tiivisteissä mitään eroa keskenään? Ja kun olen kuullut sellaista että näissä hilukseissa tuppaa menemään kansi tai kannen tiiviste niin mistä nuo kannet yleensä halkeaa? Itse veikkaisin esikammion puolelta mutta tiedä häntä.. Toimiiko näissä diesel vehkeissä kupariset kannentiivisteet miten hyvin?
|
Tiivisteissä on ero 2L ja 2L2 välillä. 2l2 on hieman heikompi kai verrattuna vanhempaan mut vanha keinuvivullinen ei ole lainkaan herkkä vuotamaan tai halkeamaan. En tiedä kenenkään kokeilleen kuparitiivistettä,alkuperäinen tiiviste on koneistamon mukaan paras. Eikä pahvi oo hajoavainen,2L2 kansia on jokunen halkeillut,mistä lie johtuu kun toisinaan ei halkea vaikka kiehauttaisikin. On vanhempaakin kantta haljennut,venttiilien välistä. Itse olen keitellyt vanhempaa mallia pariin otteeseen ja oikein kunnolla eikä mitään vikaa.