Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 23.09.2012, 19:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AsA Näytä viesti
Noista ohjausvarsista tuli mieleen että jos on tehdastekoset niin niissähän tulee mukana valmistajan todistus kestävyydestä joten ne ottavat silloin vastuun.
Mikä todistus? Hyvä jos niissä aina tulee mukana edes asennusohjetta..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Ei noitten ohjauvarsien teko kierteyttänällä suoraan putkeen oo mikään ongelma, kun nyt on varsien mitat tiedossa ja toimivuuttakin testattu.
Niin se toinen pää ei ole ongelma missä on säätö, mutta jos ei halua kahteen päähän kierrettä niin joutuu sen toisen pään väkisin hitsaamaan mihin pusla tulee Ja omavalmiste se on silti, mitä ei tukivarret saisi olla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten