[QUOTE=bj45lava;917872] ja edelleenkään en voi olla painottamatta oman laitteen ajopainoa, joka on ilman täyttä varustusta 3 tonnia.
Herää kysymys millä saat autosi painamaan 3t ilman täyttä varustusta?? Oma painaa täydellä tankilla 2750kg virallisella vaalla. Keulassa arb+vinssi, takana kaymar+varapyörä 35" .Katolla täysimittaine arb lapio ja tunkki. Kylkiputket yht. 40kg. Sisällä työkalulaatikko+kalut n.35kg. Se että hajoaako tukivarret 3t tai 2750kg ei ole merkitystä. Ne hajoaa paljon pienemmilläkin painoilla jos ajaa miten sattuu. No,toisilla sitä on aikaa ja innostusta reissun jälkeen korjailla vehkeitään mutta minulla ei. Ei aikaa, eikä halua.
Timo L "Ihan oikeasti, voitko todellakin olla noin urpo? Kolmen tonnin auto, pitkähköt tukivarret, komen millin seinämä jotain enemmän tai vähemmän hyvälaatuista terästä.. Se ei kovin kummoista tälliä tartte putken keskelle niin on solmussa alta aikayksikön. Jos metsässä ajaa, niin tuollaisen putken rikkominen ei ole mitään ajotaidon puutetta painavalla autolla, vaan ihan oikeaa osien heikkoutta. Tietysti joku "sunnuntaioffi metsäkonereitillä" ei sitä vielä riko, mutta luiskahdus liukkaan kiven päältä alas ja alatukivarsi toiseen kiveen sopivasti niin hyvin on jo solmussa.."
Voit olla mitä mieltä tahansa. Jos vaan viitsii vähänkään katsoa eteensä niin säästää itseään turhalta vaivalta.
IironSika Onnittelut kahdesta, ehkä palstan historian moukkamaisimmista ja typerimmistä kommenteista, jotka entisestään vahvistanee kanssapalstalaisten mielipidettä kirjoittajastaan. Ainakin minun mielipidettä. Ava:n "maasto"ajohan jo onkin legendan maineessa ainakin täällä PäHäMa:n suunnalla...
Kiva että legenda on syntynyt

Joillakin on tapana kehuskella mitä TAAS saatiin rikottua reitillä jonka voi ajaa autoa hajoittamatta. Kiva että osu ja uppos. Tämän enempää en vaivaudu ottamaan kantaa siitä ja sen kestävyydestä.
20.09.2012 21:32