Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni
Tuota porttaalien leimaamisongelmaa minäkin tässä ihmettelen. Kyllä ne sinne leimaan saa suurimpaan osaa autoja. Työtähän se tietysti vähän vaatii kun täytyy pitää auto leimakelpoisena.
|
Sama täällä. Valtaosaan autoista hakataan kuitenkin sen verran rahaa kiinni että leimakelpoisuuus ei välttämättä paljoa lisää maksaisi, toki kyllä huonotaisi maastoajo-ominaisuuksia.
Juttelin tänään katsastusmiehen kanssa. Esim Hän ei nähnyt muuta estettä LJ:n katsastamiselle volvon porttaaliakseleille kuin että etupäähän tartee rakentaa levyjarrut, raideväliä tarttee kaventaa ja sitten käsijarru tarttee tehdä joko kardaaniin (kuten volvossa on) tai taka-akselille jonkun riittävät voimat omaavan auton jarruhilppeistä.
Kuitenkin valtaosaan porttaalihärpäkkeistä on jo rakennettu levyjarrut, käsijarru on jo toteutettu, niin ei se akselin kaventaminen kuitenkaan ole mun mielestä hirvittävän hankala operaatio. Hankalin homma on vetoakseli ja Karpiola tekee vetareita ihan järkihintaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari
No mie tarkotin sillä et jos otteessa kerran mainittu et akselit vaihdettu sen kummemmin määrittelemättä :-)
|
Niin, eli sumutetaan minkä keritään kunnes joku huomaa ja puuttuu tähänkin?