Viestiketju: työttömyys
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.09.2012, 18:54
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Perusasetus

Itse jouduin miettiin mitä sitä isona tekis kun olin ollu samassa työpaikassa 28 vuotta no firman nimi kyllä välillä muuttu kun omistajat vaihtu.
Ja sitten viimeinen omistaja lopetti koko tehtaan paikkakunnalla ja siirsi tuotannon toisaalle.
Silloin olin ekankerran kokonaan työtön lyhyitä lomautuksia oli ollut joskus.
Ja päätin vaihtaa kokonaan alaa kun metallihommia ei silloin pirkanmaalla paljoo ollut tarjolla ja kesän olin työttömänä senjälkeen kun saatiin hallit tyhjäksi ja parin työkaverin kanssa sammutettiin halleista valot.
Syksyllä pääsin työkkärin kurssille joka oli 6 kuukaudenmittainen josta parikuukautta työharjoittelua ja paljoo ei hävinnyt rahassakaan kun kurssin ajalta sai korotettua päivärahaa.
Ja sain työpaikankin harjoittelupaikasta ja yhtään en kadu alanvaihtoo vaikka palkassa vähän häviääkin vielä mutta mukavaa ja vaihtelevaa hommaa.
Jaa niin toi nykyinen homma on kuljetusalaa pääsääntöisesti linja-autoja sekä kuorma-autoja ja välillä muitakin vehkeitä kun kaikenlaisia koneita löytyy talosta.
Lupasin isännälle attä ajan kaikkee mistä löytyy ratti ja kele se on kaikenlaisia vehkeitä lykännykin ajettavaksi.
Vastaa lainaten