oon kirjottanu tästä jonnekkin varmaan aiemminkin mutta itellä 88 patrolli teki tota samaa aina kun säät meni kylmäksi. nollakelillä oli vielä jees mutta kun alko olla pakkasta reippaasti niin kävi pirun vaikeesti starttauksen jälkeen ja tunki kunnolla utua tulemaan.. siinä oli nappihehkut niin päättelit että jälkihehkun puuttuminen oli syy kun se parani kun herkutteli sillä hehkunapilla, ja/tai kun hehkutti kaksi kertaa peräkkäin pienen tauon jälkeen... toinen vaihtoehto oli nostaa käsikaasusta kierroksia reilusti joksikin aikaa niin helpotti. ei vaan viiti huudattaa -30 kovin paljoa
toki ei se ihan kolmella käynyt
nyt en oo varma mutta tuli mieleen että eikös ainakin joissain japsidieseleissä (esim. vanha hiace) oo silleen sekin hehkutus että jos on normaalit alkuperäiset kytkennät niin pystyy ns. pakkohehkuttamaan niin että kääntää aivainta aivan ajatuksen verran ns. 2 pykälän yli, ja kuuluu miten se rele napsahtaa ja alkaa hehkuttamaan väkisin. ero on avaimessa hiuksenhieno starttiasennolle.. ihan kun isäukko ois tästä selvittäny. kokeilin sitä itse muistaakseni yhelle rockylle, kun siinä oli ongelmaa mutta ei se rohjo sen paremmin käynnistynyt vaikka kuulosti että hehkuttaa enemmän/pidempään...