Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 19.09.2012, 18:04
Lalli bj40:n Avatar
Lalli bj40 Lalli bj40 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.08.10
Sijainti: Alajärvi Finland
Viestit: 605
Perusasetus

siinähän tämä idea piilee kun trafilta:kin sanottiin ettei traktoreissa olla oltu niin tarkkoja jos niitä muutetaan erinlaisiin käyttötarkoituksiin sopivaksi ja kysymyksessä oli vanhat traktorit mutta rungon osalta sanoi että alkupeiräisestä rungosta pitää säilyä yli puolet muuten sitä ei voida pitää samana ajoneuvona kysyin myös moottorin vaihdosta taloudellisempaan ja vähempi saatuttavaan vastaus oli kunhan max nopeus pysyy 40km/h kysyin myös akseleiden vaihdosta kertoi että jos ne on kantavuudeltaa ja jarruiltaan samaa luokkaa tai paremmat ei pitäisi olla ongelmia muutos katsastuksesta katsastus mies antoi ohjeita yleensä traktori muutoskatsestetaan jos se muutetaan tieliikenne traktoriksi jolloin sillä saa ajaa 50km/h vanhoihin traktoreihin ei olla muutettu kun papereihin 2-veto tai 4-veto mitään sen ihmeellisempää paperi sotaa ei olla tarvittu lähinnä tarkastaneet että akseli on asiallisesti kiinnitetty

tässäkin kylässä on vanha volvon traktori johon vaihdettu 80-luvulla 4-veto jostain toisesta traktorista ja kilvissä on eli siitä alkuperäisestä volvosta on jäänyt lokarit penkki tankki moottori ja ohjaus luulisin että perä on jostain zetorista samoin etuakseli ja vaihteisto

Viimeksi muokannut Lalli bj40 : 19.09.2012 18:08
Vastaa lainaten