Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 18.09.2012, 19:01
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Ei ole brittipiiras pahastunut edelleenkään tuosta E10 bensasta, ei se kyllä pahastunut siitä RE85 kokeilustakaan. Tavara myös seisoo tankissa tavallista pidempään kun kaasulla ajetaan.
Kulutusero millään noista bensoista ei ole sen kummemmin havaittavissa, toi RE85+E10 sotku menee kyllä paksummalla seoksella mutta ilman tarkkoja mittauksia/kyttäyksiä ei ole kouriintuntuvaa eroa.

Ruohonleikkuri käy ja toimii kuten ennenkin E10 bensalla, asuu kesät-talvet ulkona ja lähtee viimeistään toisella nykäisyllä käyntiin. Saha asuu kans ulkona, ja juo E10+öljyseosta. Toimii ja lähtee hyvin käyntiin, enkä ole säätöihin koskenut. Kai se on jo tehtaalta niin kakka...

2T genis juo E10 bensaa eikä sitäkään tunnu yhtään harmittavan, asuu myös taivasalla.

En siis bannaa vieläkään. Epäedullisia noi kaikki polttoaineet vähävaraiselle.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten