Viestiketju: Kansi remppaa
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.09.2012, 07:36
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis siinä on eberi:, miten se on kytketty?
Jos on pistetty vain johonkin letkun väliin, niin onko letku jouduttu kierrättämään siten, että vesi ei enää kierrä? ja aiheutuuko tästä, että esim kannen takaosassa vesi ei kierrä kunnolla, vaan lämpenee hivenen enemmän-> kiertää huonommin -> lämpenee lisää -> kiehuu (arvaus)
Kuten matti tuossa jo mainitsi niin tuo on alkuperäinen eberi. Se on koneen takana. Koneesta tulee letku eberille ja eberistä menee letku lämmityskennolle. Ei se kovin suurta mutkaa tee siinä.

Lainaus:
termostaatti: onko alkuperäinen?
Ei hajuakaan. Olettaisin että jos se on joskus vaihdettu niin se on toitsun huollon toimesta, koska tuossa on tosiaan toitsun täydellinen huoltokirja. Ei sitä ole koskaan muualla käytetty huollossa.

Lainaus:
Onko sinulla mahdollista tuoda paisuntasäitiön huohotusta näkösälle; siis että tuleeko ilmaa koko ajan?
Tyhjäkäynnillä sieltä ei tule ilmaa, eikä nestettä. Eikä myöskään silloin kun konetta kierrättää. Ajossa se pullo silloin ilmauksen jälkeen täyttyi. Vähän vaikea on ajossa sanoa tuleeko sieltä ilmaa

Mut en jaksanut tänään lähteä kehä 3:sta ajeleen töihin vaan vetäsin kehä 1:sen kautta. Työmatka n.15km. Kertaakaan ei tullut lämpöä autoon Vittu mikä systeemi tuossa on. Siinä on joku insinööri keksinyt todella vittumaisen jäähdytysjärjestelmän. Duunipaikan pihalla katsoin että pulloon ei ole tullut kamaa, eikä nesteentaso ole laskenut paisarissa. Eikä se ole myöskään noussut. Kone ja letkut oli kyllä lämpimiä, mutta lämppärille menevät letkut oli haaleat. Eli siellä se ilmalukko on jos sellainen on. Alan kallistua sille idealle että teen sen T-haaroituksen tuohon lämmityskennolle. Sitä kautta nesteet sisään niin ei pitäisi olla ilmalukkoja. Ja sen kautta saa myös ilmat pihalle.
Vastaa lainaten