Todennäköisesti juurikin ilmavuoto, mutta voi olla myös muuta:
Kun auto seisoo paikallaan, niin laskeeko öljypinta säiliössä normaalia matalammalle? tarkista seuraavasti: siis jos öljyä säiliössä reilusti, niin käynnistä auto, ja käännä renkaat laidasta laitaan yhden kerran, sammuta ja tarkista uudelleen. tämän tarkoitus on ilmata järjestelmä, ja nimenomaan siten että autoa käytetään vain hetki, sillä tuo ilma lähtee kiertämään, koska säiliössä ei kerkiä erottua öljystä, jos kone käy.
Onko öljy kirkkaan punaista, ja nimenomaan atf dexron 2 öljyä?
Teoriassa mahdollista että moottoriöljy tunkeutuu ohjaustehostimeen, mutta yleensä atf valuu moottoriin (pahimmassa hodarissa moottoriöljy haisi atf:lle ja öljyt oli 5mm yli ylärajan vaikka oli vaihdettu kuulemma 3000 km sitten, jäi ostamatta)
Jos öljy harmaata tai tummaa, niin kannattaa vaihtaa; ja minä olen vaihtanut seuraavasti (toki hj-61:een, mutta päällisin puolin näyttää samalta): paluuletku irti säiliöltä, ja jatkoletkulla jäteöljyastiaan ja käytä n. 10 sekunttia tyhjäkäynnillä, jos mahdollista, niin nosta molemmat eturenkaat ilmaan, ja käydessä käännä renkaita laidasta laitaan kerran pari.
Ja sitten letku takaisin, ja täytä säiliö ylärajaan, ja käytä moottoria n.5 sekunttia, täytä säiliö, ja käytä uudelleen... ja kun öljyä ei enää mene, niin käännä renkaat laidasta laitaan, ja lisää oljyä...
Muista se, että ilma on öljyssä pieninä kuplina, ja vaatii aikaa että kuplat/kuplia sisältävä öljy nousee säiliön pintaan/ ilma erottuu öljystä.
Ja jos haluat tavoitella täydellisyyttä, niin uusi homma esim. toisen renkaiden kääntöjen jälkeen....
ja tuo suodatin verkon pesu: ota letkut irti, tuki letkulähdöt ja suihkuta esim. jarrujen rasvanpoistajaa säiliöön niin reilusti, että se hölskyy, ja sitten ravistele kunnolla noin 5 minuuttia kokoajan käännellen, lopuksi pese vaikka kuumalla vedellä, ja kuivaa esim. paineilmalla tai kuumailmapuhaltimella.
p.s Jos eturenkaat epätasapainossa, niin ohjaustehostimen öljyt joutuu lujille...
ja voi kuumeta pelkästään epätasapainon takia kymmeniä asteita, vaikka ajoviimajäähdytys parhaimmillaan