juu komee on bj kun katsoi tuolta profiilista mikä oli lähtökohta jos ne keltasen kuvat oli samasta autosta.
ei mullakaan tommosia renkaita ole mutta olen aina testannut renkaan pidon seuraavasti.(en ikinä vielä tipauttanut paineita metsä ajossa enkä ihan vähällä ala suhisuttelemaan)
olen ottanut n.20cm halkaisialtaan olevan pyöreän puupöllin asettanut sen etupyörän eteen sahattu pää kohti rengasta.
lähtenyt tipauttamaan painetta 0.1 bar kerrallaan ja yrittänyt ajaa pölkyn päälle (kaveri voi auttaa pitämällä jalalla pölkkyä paikallaan)
pölkky karkaa eteenpäin jos rengas ei vielä pidä,sitten kun rengas alkaa "imemään" itsensä hyvin pölkyn päälle alkaa pitoa olemaan myös maastossa.
bfg 35x12.5-15 alkaa toimia 1.3bar paineella käytän n1.0-1.2 paineita tiellä sekä maastossa.
on toiminut mielestäni hyvin, näin mä olen käyttänyt noita mutiaisia on mielestäni ihan hyviä harraste renkaita.
noita saa kuitenkin 4sarjaa yhden svampperin sarjan hinnalla kun noilla aloin ajelemaan ostin heti niitä 8kpl.
onpa ton hintasissa rengaissa pienempi kynnys vaihdella uutta kuvioa alle kuin ajella "puolihölmöillä" merkkirengailla.
siis noi paineet hiluxin alla.
Edited by - jjtp on 23/06/2004 10:30:10
|