Tammikuu tais ollakki sitten aika hilijanen rakentamisen osalta. Sen että runko käytettiin ylösalaisin ja hitsattiin nousulistat pohojaan.
Helmikuusa vene sitten kävin ensimmäisen kerran ulukona. Kannelle tuleva korotusosa tehtynä. Korokkeen alle tulee keulakajuutta. Sieltä löytyy se kaivattu lämpö loppusyksyn keleille.
Maaliskuulla sitten päästiin talavilomaviikolla tekemään ajohyttiä.
Vene kävi toisen mutkan ulukona. Rakennustila niin kapea ettei sivulta päässyt kattomaan niin mittasuhteita piti käyä aina ulukona miettimäsä.
Ajohyttiä sisutettu. Seiniin, kattoon ja tasopinnalle kontaktiliimalla kiinni metritavarana myytävää mattoa. Muut pinnat päällystettiin bilteman hiilikuitutarralla. Moottoreiden mittarit tulee yläkonsoliin.
Lasit tehtiin 3mm kovapintaisesta polykarbonaatista ja kiinnitettiin paineenkestävillä alupopniiteillä. Kaiteitakin tehtiin jossain vaiheessa. Niitä varten piti tehä laite jolla sai pitkiä kaaria taivuteltua.