Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 16.09.2012, 10:16
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Haukkuloilla poksahti L200 Euran kisareissulla, kiertokangen laakeri oli tarttunut kiinni. Koneessa ei ollut muuta huomauttamista eli kuntoon tuli uudella kampiakselilla ja kiertokangella. Kyseessä on 2006 4D56T 116hp versio.

Eikös nuo mitsun koneet mene siten että alakerta on suurinpiirtein sama kautta aikain, kannesta ja polttoaineen syötöstä löytyy tehoerot (88, 99, 116, 133 hp)?

Mielenkiintoinen huomio oli se että vain yksi kanki oli vahingoittunut, muissa laakeripinnoissa ei ollut mitään huomautettavaa. Nähtävästi huonoo tuurii ei tyyppivika?

Huoltotiedotteissa oli semmoinen knoppi että ohjaustehostimen pumpun hihnalinja saattaa olla vinossa eli hihna lentää sillointällöin pois päältä.
Vastaa lainaten