Näytä yksittäinen viesti
  #57  
Vanha 14.09.2012, 17:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

35" renkaat mahtuu pyörimään varsin järkevästi jo ~3" -> korotuksilla. Pelti on tehty leikattavaksi ja hitsattavaksi kuten olet tainnut huomata Tosin se että 35":t toimii auttavasti pienemmällä korotuksella niin etuakselia pitäisi siirtää n. 4cm eteenpäin alkuperäiseen nähden (eli siis korotuksen vaatima tukivarsien pidennys + n.4cm). Sitten ei tule ahdasta pyöräkotelon takana ja ohjauskilkkeetkin vielä mahtuu paikalleen. Toki vaikuttaa myös ajaako leveillä pökkyröillä vai vähän miedommilla renkailla miten mahtuu tai ei mahdu. Se on ihan sama vaikka olisi 6" tai 8" korotusta, niin peltiä joudut joka tapauksessa leikkaamaan ja taittamaan niin edessä kuin takana, jos haluat että sisäänjoustoja jää ja alusta toimii fiksusti.

Jousien asennonkorjauksen saa tietysti tehdä kuten haluaa, mutta sanoisin kahden akseliväliltä muutetun XJ:n ja yhden ZJ:n kokemuksella, että noi jousipedit on hyvin helppo siirtää.. Ne yläpäät jousissa on oikeastaan aika pirun hyvässä paikkaa ja asennossa, niin ei minun mielestä ole mitään syytä muuttaa sieltä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten