Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.09.2012, 15:48
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Perusasetus

Itsellä ABS on toiminut ainakin tähän asti moitteetta.Tuossa mun XJ:ssä on rek.otteessa jarrujen kohdalla merkintä ALB joka käsittääkseni mahdollistaa ABS:n poiston ilman sen kummempia muutoskatsastuksia.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Jamant on Jeeppiin erikoistunut.Löytyy myös tältä palstalta.Sit on sellainen kuin USA Osa Koskinen muistaakseni Hartolassa mis on hyvin sekä purku-että uutta Jeeppi osaa.
Oma automaatti on ainakin pelittänyt tosi hienosti enkä ole muittenkaan kuullut niitä herjaavan.Tietty tässäkin säännöllinen huolto takaa huolettomat kilometrit.
ainakin XJ:ssä eri vuosimallien osien sopivuuksissa on eroja.Esim ruiskuja on paria eri mallia.Kaikenmoisia osia on kuitenkin tosi sopivaan hintaan saatavissa joten sitä ei mielestäni kannata pelästyä vaikkei eri vuosimallien kaikki osat sovikkaan.

Ainakin minä olen aina saanut tämän palstan kautta asiantuntevaa apua ja mielipidettä silloin kun sitä olen tarvinnut.Jos päädyt Jeeppiin ja seurailet viestiketjuja niin huomaat että täällä on muutama todellinen jeeppiguru miltä tulee faktaa niin ettei meinaa perässä pysyä

Viimeksi muokannut Limite : 14.09.2012 16:06
Vastaa lainaten