Viestiketju
:
Niva SLK 230
Näytä yksittäinen viesti
#
1
13.09.2012, 06:13
FinnDRZ
Veteraani+
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Siististi tehty...
...on vaan palanut rahaa kun on soitellut johonkin palvelunumeroon että on saanut nauhoitettua sieltä jonotusmuzakin...
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
FinnDRZ
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: FinnDRZ
Etsi kaikki FinnDRZ:n viestit