Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 12.09.2012, 18:06
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
niin siis vanteen toinen reuna vaan "käännettiin" lyttyyn keskiöön päin niin että kumi pääsee tulee pois? eikös toi oo aika monimutkainen ku pitää jollain saada se vanne pysymään kiinni?
Siis tuo oli muistaakseni semmoinen, että 3 x noin tuuman levynen kynsi otti ja puristui vanteen/renkaan väliin, ja puristi kaikki kynnet melkein yhteen.

siis vanteen julkisivun puolesta tuli mersun merkki
ja niin pieni, että jos rengas+vanne nostettiin roikkumaan kumista n.50cm reiän päälle, niin vanne varmaan tipahti keveästi painamalla läpi.

ja kun oletettavasti tuota käyttää isohko kaivinkone?, niin krymppaamiseen menee aikaa korkeintaan muutama sekuntti. (hydrauliletkut oli ulkohalkaisijaltaan varmaan yli tuuman).

Ja olikon vielä semmoinen, että olisi pystyt puristelemaan renkaat irti, vaikka oli autossa paikallaan?

Tuossa yksi, joka tekee koko vanteesta tähden, mutta vääntää renkaan pilalle? http://gizmoplans.com/wheel-crusher-tire-cutter


Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 12.09.2012 18:13