Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.06.2004, 20:53
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Asiaa tapsa!Muistaakseni ensimmäinen raajärvioffroad tapahtuma oli ruska-aikaan ja tuolla korkeudella ruska on todella upeaa nähtävää,useasti lähes joka kerta kun on safarilla liikuttu,jää mieleen vain mutarännit ja kivirinteet,raajärvellä olostani on kyl mielessäni tuo upea luonnon värinäytelmä jablaablaablaaa...johan meni lyyrisex,mut näin siin käy vanhal vittuilijallekkin et mieli herkistyy luontoa kun kauneimmillaan katselee(siis ku mä olen kauneimmillaan(sukkahousut jne..you know)asiaan..uskon vakaasti et yks safari järjestetään syksyllä juuri ruskan aikaan.
Olen samaa mieltä siitä tapsa et olkoon raajärvellä sit ajoja vaikka joka toinen päivä,ni raajärviruskasessio täytis lyödä lopullisesti lukkoon jonain tiettynä aikana täst eteenpäin.sillon tietäis kaikki joilla on mahdollisuuksia tulla omanlaiselle ruskaretkelle lappiin,valmistautua hyvissä ajoin mukaan.Täytyykin houkutella heikki tänne simppaliineille rekisteröityyn,ni vois antaa aina jos mahd.suoraa infoa pääkallopaikalta.todella hyvä ajatus!!
asiast kiinnostuneet voi käydä sivuillamme katteleen kuvasatoa edellisistä sessioista.etusivulla esiintyy jo ruska komeana,ylläpitäjille antille ja iipolle pisteet siitä! www.lapinneliveto.fi

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Edited by - G280E on 17/06/2004 21:57:05
Vastaa lainaten