kaikki muut kiinni mutta lämpösuoja jäi vielä irtaalleen, ja öljynjäähdyttimelle pitänee tehdä vielä tukevampi kiiinituys kaikista neljästä korvakkeesta, voi olla että murtuu kun nyt pelkästään kahdesta ylimmästä kiinni ja on sillai pystyssä tuo jäähdytin siinä maskin takana vasemmassa reunassa, Webason kiinnitysrautakin paikoillaan. Konepellin stoppari ja vilkkujen pellit myös keulilla kiinni, kohta vois nypätä tasa kehikon tuosta keulilta niin pääsee kaikki kiinnitysket hitsuuttelamaan ympäriinsä ja hiomaan ja siistimään ylipäänsä.
Puuttuu enää töötin kiinnitys ja maskiverkon kiinnitys, mutta ne voi tehdä jälkikäteen helposti.
Samalla kun keula irti niin pitää putkiin porailla riittävästi niittimutterin paikkoja kaapelointia varten
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
|