Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR
Jos on vakio 2l koneen imusarja niin pumput joissa on ahdonalainen syötön rajoitin, ottaa imusarjaan kiinni eikä ennakkoa saa kunnolla säädettyä. Itellä 2l-t lj jossa 9mm np, eli ei taida pumpun vaihot välttämättä auttaa. Mutta 2l2, 2l2t ja 2-CT->td E carinoissa 10mm np:llä pumppu. Itellä hiluxissa 2l-kone td carrinan 10np pumpulla johon vahdettu ahtamattoman pumpun kansi. Suosittelen turbollisiin 10 np:tä vaikkei älyttömiä tehoja otakkaan koska ruiskutus aika lyhenee ja savutus vähenee... Nyt ei vaan uusikaan vakiokytkin enää pidä...
Mikä turbo sulla on siinä?
|
Siinä on nyt holset hx25w. Lähinnä meinasin että jos kutittelis vähän lisää voimaa irti tuosta koneesta vaihtamalla pumppuun nestepään.
Sen takiahan minä meinasin 2l-t:n pumppua kun siinä on se ahdonailainen syöttö että saa tuon vehkeen sitten savutuksesta menemään läpi.