Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
AW4:n lukitsee kolmosella ja OD:llä, mutta jos haluaa että lukitsee kolmosella niin laatikosta pitää olla valittuna "3". Grandissä ei lukitse Mopairin loota kolmosella vaikka olisi OD- off nappi pohjassa 
|
Lukitsee se kolmosella epäperformancemoodissa ihan vaan ajelemalla

Ja muutenkin käytös on fiksumpaa, mitä nyt vaihtopisteet aavistuksen alhaalla, mutta sekin sopii tämmöselle hipsuttelijalle kun ajelen pintakaasulla muutenkin. Vedätyshän ei ole vedätys lainkaan jos kaasua on vähän.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Pitäisi vaihtaa suoraan pienemmälle jos pedaalin lataa pohjaan ja kierroksia riittää pikkuvaihteellakin. Osakaasulla taas menee lukko päälle... Mutta kieltämättä AW4:n käytös on hieman omintakeinen, varsinkin jos vertaa johonkin modernimpaan eurolaatikkoon 
|
Joo tässä kohtaa performancemoodi toimis fiksummin mutta epäperformance tosiaan vetelee puolen sekunnin mietin-eiku-eiku-eiku -vatvomiset ennenkun päästään eteenpäin. Kaasua rauhallisesti pohjaan painamalla se kerkee päästellä lukoista irti ja vaihdella pienemmälle normaaliin tapaan. Jostain syystä siis ohjelmoijien mielestä lappu lattiassa pitäis ajella tc lukittuna koska x.