Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.09.2012, 23:03
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Samat.


Käyvät ristiin LN65 ja LN110,jakolaatikot käy ristiin myös. Muistaakseen 110 koppasissa oli kahtakin eri hammastusta,tiettävästi hieman vahvempia mitä 65 koppasissa. Silti laatikon tyyppi on sama G52,ja samaa tyyppiä olevat hammas pyörät ei käy välttämättä ristiin paitsi vaihtamalla koko sisuskalut kun kuoret on samat,siirtäjät tais olla eri 65 ja 110 koppasissa. Laakerit on samat 65 ja 110, 65 koppasen ryhmäpyörästön päässä on mutteri kun uudemmissa sokka. Jossain vaiheessa rautaset siirtäjät muuttu alumiinisiks. Yleensä ei G52 lootaa saa rikki kun ajamalla puol miljoonaa tai suurella teholla. Noin lonkalta heittäen 150hv jälkeen alkaa hammaspeikko vierailla. Toki olemattomalla huollolla nopeuttaa asiaa,tiedän myös tapauksia kun pakkivaihteen välipyörä on kuorinut hampaita tosin aura-autoina olleista.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten