Mä en pelkää mitään, ´tai ainakaan melkein.
Hammaslekurit on tosi jees juttu, tykkään kovin.
Punkteerauskin on jänskää, on tehty ainakin 10-kertaa... oikeastaan siihen kipuun alko tottua ja miltein nauttia.
Mulla oli suuren suuri kysta poskionteloissa, se täytti kokonaan mun vasemman puolen poskiontelon ja lopussa mulla näky limakalvo pullistuma kurkussa... Noh punkteeraukset ei tähän auttaneet, joten menin Tampereelle korva-nenätauti klinikalle. siellä minia sitten odotti kiva 10-hengen opiskelija lauma ja lääkäri.. Olin kiva näyte kappale. HMPH. Sitten laitettiin 4-puudutuspiikkiä kumpaiseenkin sieraimeen ja se sattui hiukan. noh sittenkun puudutus oli vaikuttanut/ tai pitänyt vaikuttaa alettiin vetämään kystaa pois nenän kautta, joka tuntui sikke inhottavalta. Katselijat rupesi voimaan pahoin ja samoin minä... Tuntui kun aivoja olisi koitettu vetää nenän kautta pihalle. Sitten kun se saatiin ulos, se näyttikin kuvottavalta valko-keltanen limanen klöntti, jonka sisällä oli nestettä. Aloin olla jo niin valkoinen että mut heitettiin makuuasentoon... Sitten tutkittiin uusiks ja huomattiin et sinne jäi jotain pientä. Sattu niin sikesti kun sitä "pientä" koitettiin ottaa pois että sanoin "kiitos riittää" ja sinne se jäi... Ai niin... Saman tukkoisuuden takia huomattiin että minulta puuttuu toinen otsaontelo täysin. Olen varmaan joku mutantti... *ufo musaa*
|