Vaihtaako se D- asennolla ihan normaalisti 1-2-3-OD, ja alaspäin; toimiiko momentinmuuntimen lukitus? Jos vaihtaa ja lukko toimii, niin ainakin kaikki solenoidit on kunnossa ja siltä osin ei vaihdoissa ole ongelmaa. Onko veto ihan normaali, eikä laatikko luista? Pakki, vapaa ja parkki kytkeytyy päälle? Älyboksi kiinni ja virtaa saaden laatikkoa ohjataan älyllä, ilman boksia vaihteet menee mekaanisesti (tällöin ei kakkosvaihde kykeydy ollenkaan).
Koitahan niin, että nykäiset laatikon älyboksille menevästä johdosta 10A sulakkeen irti (muistaakseni keltainen syöttöjohto, sulake n.10-20cm päässä boksin liittimestä, boksi on matkustajan jalkatilan "yläpuolella" vähän pirullisessa paikassa siellä hanskalokeron alla). Jos silloin vaihtaa OD:ltä kolmoselle ja sitten n.60km/h vauhdissa ykköselle kun vedät järjestyksessä D -> 3 -> 1-2, niin myös mekaaninen puoli pitäisi olla kunnossa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|