Jeps iiron,ei voi äijää ainakaan yrityksen puutteesta moittii,aina ku joutu vähän kovemmalle vedolle,piti jakolaatikko sellasta pauketta et näin parempihermoistakin alkoi oikeesti hirvittään(paavon videoclipistä n

5603 saa jonkinlaisen käsityksenkin asiasta),ajoit kuiten loppuun asti.hatun nosto siitä ja myötätunnot...takuuvarmaan vitutti ku ei päässy ilotteleen kunnolla.
Juniori83:aloitin sienilakon kotiin päästyäni(meillä ei täällä kasva niin vaikuttavia sieniä ku mitä janilla oli korissa),mut sukkahousuista en vähällä luovu.
Kiitosta vaan rassi!Oikealla hengellä olit sinäki reissuun lähteny!sama kiusa oli,et oli aina niin vatun hinku päästä metsään takas,ettei ehtiny paljoo muuta ku repiin lajitovereitahihasta et mennään ny jo...Meidän pääveturi jani takas jälleen parhaimmat suunnistustaidot,eikä pettäny kalkkiviivoillakaan,oli suunnistamassa saunaan ja aikas likeltä naisten saunaa sai joku kaverin tarkastaan suuntiman uudelleen...niin tai näin kyllä punaisen berttan perässä oli hauskuustakuu!!! väliin hiukka harhailtiin ja siitä se riemu repesikin,Hyvä jani ja team jani koko poppoo kyl toivomus olis et ens ylläkselle päästäis taas janin bertan perään.Arilla kyl oli koko viikon lopun näyttävin ojanylitys yritys,tumppas kuskin eturattaan niin vitusti turpeen sisään,et koko kalusto oli hetken vain yhdellä renkaalla,mä pakenin paikalta,ku älysin reittivalinnan osuneen just mun seisomapaikan yli,sanoinkin et pitää sen ton pakan kestää ihan vitusti ku tollasen kestää,akseli kävi lähes kymmenen senttii sisällä,noo ei se sit kestänykkää meni norra vaihtoon seur ruoalla.Kun kaikkien nimiä ei muista täytyy laittaa kaikille jotka tunnistaa hyvät jatkot ja toivomus et taas nähdään jossain....
Nii Kuuselan panulle vielä salakiitokset..(eihä kukaan ehtiny nähdä ku mersu oli melk.kii ennen niitä perhanan ylityspölkkyjä...)panu tökkäs kaks pajua rattaiden alle ja kerto mulle et voit ajaa yli...tänks!tällasii...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Edited by - G280E on 16/06/2004 19:23:57