Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.09.2012, 12:57
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Hitto kun taas joku juotti mulle tuota tulilientä etten enää tienny millä planeetalla ollaan

Aika selkeitä asioitahan nuo ovat kun selvinpäin miettii ja muistaa edes jotain..

Nyt siis ahdonalaista syöttöä avattu 8r ja syöttöputken lähtö tulee vastaan. Toistapuolta en kokenut tarpeelliseksi säätää ja jos säätäisin niin vähentäisin alkusyöttöä ja kannenalta lisäisin sitä eli saisin laajemman ahdonalaisen säätöalueen käyttöön.

Ahdot hyökkää "rajapaineventtiililläni" 1,1bar ja olen säätöön erittäin tyytyväinen, savua ei itse näe joten kai se on pientä. Tosin lyhyehkö avara sivuputki sekoittaa sen hyvin ajoviimaan. Ennen sai kiihdytysrampeilla aikaiseksi vain pölypilviä kun putki puhalsi ajokaistan vierestä pölyä.

Olisi mielenkiintoista tietää millä ahtopaineella pumppu antaa maksimisyötön, isuzulla sen kuuli kun syötti sopivan paineen säätimeen ja kuuli säätökaran pohjaavan..pitäiskö testailla.
Mielestäni syöttö vois edetä vaikka 0,2b ahtoja edellä, siis max saavuitettaisiin jo 0,2b max ahtoja ennen.
Nyt en tiedä saavutetaanko ne jo 0,5b ennen ja silloinhan syöttöä kehtais lisätä..

Tehojen lisääminen on kuin heroiini, kun siihen sortuu niin paluuta ei ole.
Lisää pitää saada hinnalla millä hyvänsä..