Moi,
jos ei ilmiselvää vikapaikkaa löydy, niin purat kojetaulua että saat seurattua sitä sulakkeelta lähtevää johtoa, sieltä se oikosulku löytyy.
Itsella oli yhdessä rangessa vähän vastaava ja aika töiseväksi osoittautunut vika. Vilkut ja jotain muuta pimeni, ja vika oli päällä jonkun aikaa ja hävisi sitten taas pitkäksi aikaa (~vuosi). Sitten jäi päälle, ja puratti sitten lämppärinkin pois, kun se paksuhko vihreä sulakkeelta lähtevä johto haarautui siellä takana useammaksi (olisko ollut 7 ohuempaa vihreää johtoa).
Kaikki poikki, ja sitten seurattiin oikosuljussa ollutta johtoa, joka meni konehuoneen etunurkkaan, siellä oli jollekin tyhj' liitin, joka sopivassa asennossa päästi liittimen koskettamaan koria.
-Paavo
|