Se on "manual"-nappi. Pystyt valitsemaan halutessasi highway-korkeuden vaikka ajat alle 80kmh, voit myös valita halutessasi "normal"-korkeuden vaikka moottoritiellä. (autohan laskeutuu 80kmh(+joku aika) jälkeen automatic siihen highway-korkeuteen)
Samalla napilla voit lukita normaalikorkeuden, eli auto ei laske 80 jälkeen. Eli se manual-nappi alas, sen jälkeen voi siitä varsinaisesta korkeudensäätönapista tehdä valintoja.
Olikohan siinä jotain muutakin vielä. Se ryömintä-,ja offroad-korkeus on alle 30kmh nopeuksille jonka jälkeen auto nousee/laskee ellei ole lukittu sillä manual-napilla. Jotenkin näin, kaikkea ei muista...
Ovet tai takakontti auki ei pitäisi korkeuden säätyä jos kaikki on kunnossa, lisäksi oli vielä joku nieppi jalkajarrun kanssa.
Tän kanssa olis ohjekirja paikallaan, kaikenlaisia piilo-ominaisuuksia joita ei osaa hyödyntää ilman opastusta.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Viimeksi muokannut AVRO : 30.08.2012 21:07
|