Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 30.08.2012, 16:26
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Ehdottomasti asiallinen varoitus liikakiristyksestä ja tarvikkeista voi tosiaan löytyä mitävaan. Se kulunut on jeesuksen aikainen enkä löytänyt mitään niin kovaa millä sen olisi saanut liikkumaan, roskiin meni.
Koko kierros taitaa olla alle satasen tamgearssilla ja kannatti vaihtaa ne loputkin.
Varsinkin se väljä säädettävä klappasi niin että ohjaus oli "tunnoton" vaikka leimalla kelpasikin.

Nyt ojaus on äänetön ja löysäsin säätöjä 1,5 kierrosta jossa säätö selvästi keveni.Nyt ratin kehällä on vapaata alle 2cm vaikka renkaista saa käännettyä tapista tappiin joten olen tyytyväinen.
Säädin aurauksen lähes nollaan ja ohjaus on mielestäni erittäin hyvä, vielä säädän käännön rajoittimet niin että ottaa tasan kiinni.

On sitä hölmö kun ajeli huonoilla nivelillä vaikka ne on tärkeimpiä ajomukavuudelle.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten