Viestiketju: all terrain renkaista
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.08.2012, 15:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Vaikka kiellätkin kaiken ...onko tuosta "mutteriksi" menemisestä kokemusta BF AT:n kanssa? Ja jos on, miten pitkä seisonta alkaa jättämään merkkejä?

Kaitsu
On, mutta lähinnä talvella. Pakkasella alkumatkalla tuntuu pieni "soikeus", pidempään seisoneista BF:n renkaista ei ole tuntumaa. Mielikuva on että soikeus häviää nopeasti, pikku seikka toki mutta ainakaan Rangen alla noi Bridget ei tunnu soikeilta edes alkumetreillä.

Viime talvena ajoin hetkisen BFG A/t:lla, vuosien Bridgeillä ajon jälkeen eron huomasi selvästi.
BFG on huomattavasti liukkaampi, hetikohta vaihto takas Bridgeen vahvisti näkemystä. Tilanne oli oivallinen vertailuun koska renkaat vaihtuivat ~kk:n sisällä Bridge -> BFG -> Bridge, eikä niihin ehtinyt vielä turtua. Vierintävastuksessa on myös selkeä ero Bridgen hyväksi.

Ihan ok kumeja molemmat, mutta jos valita saa niin oma valinta (ympärivuotiseen ajoon) on Bridge.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten