P38A on aina ilmajousilla, jos joku ei ole sitä teräsvietereille hätäpäissään muuttanut.
Automaattilaatikko on ZF:n, kuten lienee Discossakin.
Rangessa on kiinteä neliveto keskitasauspyörästön viskolukolla, akseleissa ei lukkoja. Jotain sutimisenestovirityksiä (TC) ABS:n kanssa näissä on vuosimallista ja ties mistä riippuen.
Dieseli Rangessa on Penarin tekele, Discossa on LR:n oma tuo TD5.
Hyviä pelejähän nämä ovat, sielukkaiksi on moitittu...
Tuolla Kaitsun linkkaamalla palstalla on lisää tarinaa näistä "uudemmista" laitoksista. Asioita tarkastellaan Land Rover-vihreiden aurinkolasien läpi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|