Viestiketju: Ylläs Rules!!
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.06.2004, 19:04
Guest

Perusasetus

Jeps..Mikäli joku miettii normi päihteille korvaavia ainesosia,mulla olis yks resepti sille listalle:kolme vuorokautta samanhenkisten hemmojen kanssa suokaasujen seassa minimimäärällä unta offausta...onhan se pää sillai mukavasti sekasi.ajan,paikan ja asennon tajun hämärämailla...juniorimikäliekin oli ilmeisen varma asiasta ettei Gee ollu ihan tonnikalaleivän pehmittämä vaan ihan jotain muuta...Kun maanantai aamuun kallistuneen ajelun jälkeen tultiin hotelliin,väitin kaverille tän hotellin ajavan ojan pohjalla,ku tuntuu olevan aivan kallellaan...
Lassen sivukorva taitaa olla ihan oikealla paikalla...toivottavasti sait pyyhittyä kuolan pois korvasta vuodatukseni jälkeen...oikeesti mä kyl jutustelin pasin kans jonkin verran ko.renkuloista.ihmeesti riitti sulla voimaa suskassa pyörittää pökkerii.kyl säkin voit tehdä pienen myönnytyksen tänne..siitä vaan ku toit susun sen suokannen yli aivan ryömimällä,jos et olis kokeillu sitä enkä olis nähny,ni edelleen saattaisin väittää em ympyrästä ihan pehmosii.Kuvio toimii aivan ihmeellisesti,kunhan ei vain päästä rengasta pyörähtään tyhjää...hieno näkymä oli!
Yleisesti ottaen reissu oli ääriään myöden antoisa,mut kyllä se lauantain ja sunnuntain välinen yöporukka oli kaikkein piste iin päälle,Tällasen porukan kans voi lähtee minne vain ajamaan ja takuu ettei mene aika hukkaan kahvin keitossa ja mikä parasta,ei tullu muita ryhmiä vastaan pers edellä keula edellä tuliki,mut eipä ollu nämä tulija hidasteita matkan teolle;miika kisakoneella ja mikäli ny oikein olen ymmärtäny ja kaverin kieroutuneen huumorin kyllä aistii nimimerkistäkin,tollukka,parhaiten mieleen jäi hänen esittämä jumalattoman syvällinen kysymys,"hei jätkät!Ootteko koskaan miettiny miks ei moottorisahassa ole käynnistyspoljinta"
Mä luulen et paavo luulee mun olevan ihan hyvä jätkä ku työnsin vanhan rönttäni sille vaivoiksi,mut totuushan on tietysti se et olin jo perjantaista asti yrittäny tarjota sitä lähes kaikille lainaan,ettei olis tarviinnu sitä kauhukoteloa itse ajaa kemiin,niin et kiitokset vaan sulle paavo ku viitsit uhrautua!(joutukohan ny hakeen ite sen oulusta kotiin...)
se mikä harmitti et oltiin koko-ajan niin tiukasti metsässä ettei ehtiny katteleen uusia tuttuja...rassi kävikin heti moikkaamaassa ku näki,kiitos vain,hieno toitsu sulla!tapsan näin kans dumboineen,nallea en ehtiny moikkaan ku pois lähtiessä ohitin ja vilkulla moikkasin(huomioit kyl räpsyllä takas)
Hieno reissu ja kaikille terkkuja...
Sellanen asia tähänTärkeä tiedoitus!!!!
Raajärvellä rovaniemen ja kemijärven puolessa välissä on vanha kaivoskylä jonka omistaja on innostunut harrasteesta siinä määrin että oli itsekin ylläksellä mukana ja on järjestäny paikalla muutaman safarin,itse olen ollu pari kertaa mukana ja puitteet on kyllä osoittautunu aivan mallikkaiksi ottamaan vastaan toistasataa päätä majoitustiloihinsa.Onhan tästä mainittu jo aiemminkin,mutta jos samankaltaisen porukan sais innostuun tuleen sinne ajamaan ,takaan et maastoissa löytyy siinä missä ylläkselläkin,ainoana erotuksena on vain huomattavasti huokeampi hinnoittelu ja ilmoitettujen hintojen paikkansa pitävyys..
Helvattu...ny poikki..jatkaa sit ku tulee jotai uutta mielee,,....+´!"#¤%&/()=?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten