Näytä yksittäinen viesti
  #326  
Vanha 28.08.2012, 09:55
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Tuosta vähän mallia remonttiin.. ei se niin paha homma ole

http://www.jeepforum.com/forum/f13/z...u-post-880249/


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Katoppa nettivaraosasta ID: 1358197

http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1358197

Jos ehjä aski maksaa 700€ (eli varmaankin tingattuna 500-600€), niin kannattaako lähteä opettelemaan purkua ja kasausta...?
Ei pitäisi olla '96- '98 5.2 koneisissa 46RE.tä, vaan 44RE mikä on se heikompi loota. 46RE oli vain 5.9 Grandissä ja saman ikäluokan Dodgen pienemmissä pickupeissa - ja dodgen loota ei käy koska niissä on startin paikka eri puolella tossa käytetyssä on vähän myös se, että siinä voi olla mitä vain piileviä vikoja, eli melkein pitäisi rempata sekin jos ei saa jotain rahat- takaisin takuuta.

Lainaus:
Shift-kit tietysti on messevä, mutta omasta kokemuksesta en lähtisi sitä toistamiseen laittamaan, jos/kun moottorin ominaisuuksiin (kuten esim. nokan ajoitukseen) ei tule muutoksia.

t.Nim. Pontiac GTA sutii kuivalla asfaltilla kolmasosakaasulla kakkoselle vaihtaessa, eli arvaa mitä tapahtuu märällä?
Juu ei ollut tarkoitus laittaa mitään kisakireätä versiota, vaan vähän kevyemmin vahvisteltu ja vaihtoja muokkaava paketti Onneksi Jeepissä on neliveto, niin ei märällä kelillä ajo niin haittaa.. nyt kun on vain takaveto käytössä niin ihan normilähdöt märällä on mielenkiintoisia
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 28.08.2012 09:59
Vastaa lainaten