porttaali akseli kuume ei vaan häviä mihikkään, eikä siihen auta myös sekään et tulee kateltua tääl palstalla muna pystyssä kekkula, uglyn tapsan ja muitten LEIMATTUJA portto vehkeitä...
eli siinäpä se suurin syy miks tahtoo tähän autoon porttaalit.
ei oo korttia vetää traikkua, ei intoa hankkia kuorkkia ja viroon/venäjälle on vähä helpompi lähtee jos ois puheaikaa autossa.
kauheesti paljon kiinnostaa tuo venäjän safarointi vaikkei virossakaan vikaa ole mutta ku ulko ovelta on lähimmälle puuhamaan portille sen 12km.. ja näköjään läheltä viipuriakin löytyy ajettavaa ihan mukavasti.
pääshä tuolla nytkin 4 päivää ilman mutta.. saispaha haastetta.
tiiän sitäkään saako tähän ees leimattua porttaaleja? innolla odotan ku lähen kyselee konttorilta mite vaikuttaa se et tää on jo nyt poikkeuslupa ajoneuvo..??
ku tää lättä lava on nyt siis ihan "jees" ... omasta mielestä

joteki kestää pien pyörästen perässä ja ehjänäkin muttakun se ei riitä.
sama ku tosta "proto"sta ois tullu. ihan kiva mut ei sit kuitekaa mikään ultimate maasturi. liian korkee, vitu painava JA ei sitä leimaa..
joo siis voisha tähä ostella vaikka ja mitä lukkoja mut epäilen vahvasti danalaisten kestoa, tai lähinnä vetareitten.. no sit tilalle cromot ja oho .. hintaa yhteesä samanverta ku mitä nää porttaalit kustansi
toteutumisesta en tiiä mut haave listan voi tehä aina
- porttaalit levyjarruilla
- epäilyttävän vähän hangattu valmetti turbolla vanhan öljyulko voitelun tilalle
- käyttölaite koppaan hyde pumppu ja hytrauli vinssi
- 37" 38" 39,5" tai jtn gumit
- uus turma kaari systeemi

saa kertoa mielipiteitä tai vaik vittuilla