Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 27.08.2012, 16:18
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Turhaa hötkyillä kun ei koske suuremmin Offiharrastusta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jos lukee tämän tekstin läpi, mihin ilmeisesti perustuu tuo linkin takana oleva "informaatio" niin ei siellä kyllä minun silmiini ainakaan näkynyt mitään mikä kieltäisi autojen modifioinnin kokonaan, tai vaatisi vanhojen autojen palautusta tehdaskuntoon jos meinaa kadulla pitää.
Voi olla jotain skippasin yli missä niin sanottaisi, mutta kyllä minun silmiini tuo näytti aika pitkälti sisällöltään siltä mitä esim. autojen katsastus Suomessa on ollut jo pienen ikuisuuden. Äkkiseltään katottuna ainoa ero nykyiseen oli, että auton ensikatsatus olisi 4 vuoden päästä ensirekisteröinnistä, sen jälkeen kahden vuoden päästä, ja siitä eteenpäin vuosittain (tai jos ekan 4 vuoden aikana 160tkm täytyy niin heti vuosittain sen jälkeen).

Tuolta voi lukea:

http://ec.europa.eu/transport/doc/ro...2012%29380.pdf
Eipä tuolla muutosten palauttamisesta mainita ja kysehän on juurikin Timon toteamasta määräaikaiskatsastuksiin liittyvista muutoksista. Meillähän nämä tiukat määräaikaiskatsastukset on olleet käytössä jo aiemminkin joten suuria muutoksia ei tuon paperin mukaan ole odotettavissa näille offipeleille. Suuri muutos koskee moottoripyöriä, joille ollaan puuhaamassa vuosikatsastusta joka minusta on muuten ihan hyvä juttu, tulee joku järjestys niillekin
Eli yksinkertaistettuna, samat säännöt koskee rakentelua kuin ennenkin meillä täällä, Brittien ja Ruotsalaisten rakenteluun saattaa vaikuttaa hiukka enempi kun ovat olleet huomattavasti vapaampia
Vastaa lainaten