Tänään tuli taas hiukan puuhailtua, väkersin uudet n. 3cm pisemmät alatukivarret.
Putket oli taivutettu noin 45 asteen kulmaan, jotka sit katkasin reikäsahalla, niin tuli siisttit liitokset:
Sit vaan kemppiliimaa ja palikat kasaan. Aika hyvin tuli samanpituset...
...ja näköset.
Viä vähä maalia niskaan. Jos huomenna pääsis vaikka asentaan ne allle.
Täytyy taas käydä sorvaria kiusaamassa et tekis viä kaks ylätukivarsien puslille sopivat pesät.
Joku viikko takaperin tuli askarreltua etuparhardi paikalleen. Tämmösen korinpuolen kiinnityksen tekasin. Tuo takimmaisen latan takana on viä kolmiotuki.
Akseliin tuli tällänen kiinnitys. Materiaalivahvuudet on kunnossa, et pitäs ton ykspuoleisenkin kiinnityksen kestää. Toi rauta on L:n mallinen ja hitsattu jokapaikaan kiinni.
nyt on jarruletkuissa pituutta. Vanhat oli tässäkohtaa jo ihan piukeena. Letkujen mukana tuli myös tollaset viksut kiinnitysraudat, mihin liitin kiristettin mutterilla kiinni. Putken pään nipan jouduin tekeen uudestaan, et putkesta pari senttiä lähti veke.
Noitten ohjaustankojen kanssa tuli pieni takaisku kun pallonivelen varressa onkin 13/16-16 UNC kierre, et tarttee kierretappi hommata...