Eli Arpen sanoin siellä on johto muuttunut puolijohteeksi, eli läpäisee jännitteen mutta ei virtaa...

Samaa vaivaa on ollu bertassa ja juuri ennen leimaa ilmeni myös peräkärrissä.
Niitä johtonippuja voisi kai pureskella mutta nopea arvaus mistä voisi ettiä vikaa on joku möykky jossakin mistä on perävaunun töpseli haaroitettu. Ja siellä se rosvoliittimen kohta.
Ja jos ei vikapaikkaa rupea löytymään niin eti sieltä alustasta joku johdonpää/liitin mihin tulee virta parkilla ja hypytä se sieltä kun noita valovariaatioita on maailmassa vaikka mitä ja siellä niitä kylkivalon ym.johtoja saattaa olla vapaana useampiakin. Näin jouduin itse tekemään vastaavassa hommassa.
Voisi sinne kai vetää ihan uudetkin valojohdot sieltä edestä mutta hommaa on siinäkin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi